Hvad koster det?

Vi anbefaler, at børn bliver skrevet op til børnehaveklasse kort efter fødslen, da der især er lang venteliste for de helt små klasser. Opskrivning sker herunder.

Skolepenge

Første barn: 1875 kroner pr. måned (alle 12 måneder)
Andet barn: 1775 kroner pr. måned (alle 12 måneder)
Tredje barn: Friplads (forårs-skole og børnehaveklasse hund) Forårs-skole fra 1. til 2.600 kr. skolefritidsordning (sfo). Indmeldelsesgebyr 1475,-

Ved udmeldelse betales der ligeledes skolepenge for den måned måned.

Skolefritidsordningen (sfo) "Strudsen"

1275 kroner pr. måned (12 måneder)  uanset om børnene bruger den engang imellem eller hver dag. Dækker også evt. deltagelse i Odense Musikskoles musikundervisning på skolen (i 2.-3. klasse).

"Klubben" - sfo for 4. klasse

1275 kroner pr. måned

Engelsk modersmålsundervisning (semi-international linje)

800 kroner pr. måned, dog inkluderer betalingen for skolefritidsordningen (0. - 3. klasse) denne mulighed. Undervisningen er primært for de børn, der taler engelsk i familien eller har gået på internationale skoler.

Odense International School

3275 kroner (ca. 435 EUR) pr. måned (august til juni) (3.075 kroner for barn, barn tredje gratis), skolefrisordning og evt. musikundervisning hos Odense Musikskole.

Odense Musikskole

Elever i 2. til 3. klasse har mulighed for at følge Odense Musikskoles undervisning hver tirsdag uden ekstra betaling. Hvis der er ledige pladser, har 1. klasserne også adgang.