Skolepenge 2023-24

3. barn

Tredje barn

Friplads
(forårs-skole og 0.-klasse dog undtaget)

Forårsskole

Forårs-skole

Fra 1. marts 2.800,- kr. inkl. skolefritidsordning (SFO). Indmeldelsesgebyr 1.500,-

- Ved udmeldelse betales ligeledes skolepenge for den efterfølgende måned.

Skolefritidsordning - SFO

1.400,- pr. måned (12 måneder) uanset om børnene bruger den engang imellem eller hver dag. Dækker også evt. deltagelse i Odense Musikskoles musikundervisning på skolen (i 2.-3. klasse).

"Klubben" er SFO for 4. klasse: 1.400,- pr. måned.

Engelsk modersmålsundervisning (semi-international linje)

900,- pr. måned. Gratis for elever, der er tilmeldt SFO. Undervisningen er primært for de børn, der taler engelsk med familien eller har gået på internationale skoler.

Odense International School

3630,- (ca. 461 EUR) pr. måned (august til juni) (3.230,- for andet barn, tredje barn gratis. Dækker også bøger, skolefritidsordning og evt. musikundervisning hos Odense Musikskole.

Odense Musikskole

Elever i 2. til 3. klasse har mulighed for at følge Odense Musikskoles undervisning hver tirsdag uden ekstra betaling. Hvis der er ledige pladser, har 1. klasserne også adgang.